S5, A19: Jack fortsätter att hamna i trubbel, så Dre agerar som förkläde under tvillingarnas skoldans för att hålla ett öga på honom; Junior bråkar med sin flickvän efter att hon tycker att han tillbringar för mycket tid med att ta hand om Devante.