The Resident Episode 2
S2, A2: Bell blir frustrerad när Marshall Winthrop, Conrads pappa och ny styrelseordförande, begär att Conrads ska vara med i diskussionerna om sjukhusets utgifter. Conrad och Nic arbetar för att minska kostnaderna för sina patienter, de möter Julian Lynn, en skarp och sofistikerad medicinteknisk representant som gör allt för att främja sina kostsamma produkter.