S1, A2: Klaus, Jutta, Andy och Bernd vill starta en egen kartell. För att kunna få sin egen våning på Eros Center gör Klaus ett viktigt avtal med porrdistriktets gudfader, Frida Schulz. Manu får nya vänner och möter polisen Hansen. Kan han hjälpa henne att hitta hennes mor?