Lyckoviken Episode 2
S1, A2: Elvis har en oväntad födelsedagsöverraskning till Vanessa. Pernilla tar upp vänskapen med Johanna och bjuder henne på middag. Samtidigt blir obducenten klar med sin rapport, resultatet förvånar alla.