S1, A2: Sarah lyckas slutligen övertala sin chef att gå ut offentligt med Lizzies försvinnande, och gör sen en rad upptäckter om händelserna som ledde fram till fallet från Portland Tower, vilket komplicerar utredningen ytterligare.