The Tower
Poliserna Sarah Collins och Steve Bradshaw rycker ut till Portland Tower. Där hittar de veteranpolisen Hadley Matthews och en 15-årig libysk flyktings kroppar. På taket hittar Sarah en traumatiserad femåring och en nyexad polis – de enda vittnena.
Poliserna Sarah Collins och Steve Bradshaw utreder två dödsfall: Polisveteranen Hadley Matthews och den 15-åriga libyska flyktingen Farah Mehenni har fallit ner från taket på Portland Tower.
Sarah utreder ett fall med en tonårsflicka som försvann för 25 år sen. Lizzie återvänder till Farlow och rycker ut till ett obehagligt fall av våld i hemmet.
Sarah och Lizzie måste samarbeta för att hitta en mördare och ett försvunnet barn. En ny misstänkt dyker upp i Sarahs utredning av Tania Mills försvinnande.
Tack vare Lizzie kommer polisen allt närmare Brannon och Skye. Sarah hittar en ny misstänkt i Tania-fallet och får en ledtråd om var Tanias kropp kan vara begravd.