S1, A2: I ett försök att länka ett tidigare olöst dödsfall, gräver Dulcie upp den förre borgmästarens kropp och väcker samhällets vrede. Sam O'Dwyers båt, som försvann för många år sen, sätts i brand, medan Eddie jagar en mystisk figur genom buskarna.