The Orville Episode 2
S1, A2: Att jobba med sin exfru är aldrig lätt, men när Ed och Kelly luras av ett hologram föreställande ett skepp i nöd och blir fångar i en kopia av sitt förra hem blir saker och ting konstiga på riktigt. Alara måste ta över kommandot över Orville för första gången och försöka iscensätta en dramatisk räddningsoperation av det före detta paret. Samtidigt får Bortus och Klyden glada men oväntade nyheter.