The Baby Episode 2
S1, A2: Natasha försöker hitta barnets mamma och upptäcker ett oroväckande händelseförlopp på ett USB-minne. När hennes vänner orsakar ytterligare förvirring hör hon av sig till sin förfrämligade syster Bobbi.