The Baby
När ännu en av Natashas vänner överraskar med att tala om att hon är gravid tar hon flykten till en avlägsen stuga för att sortera tankarna - bara för att mötas av precis det hon försökte komma bort från: ett barn.
Natasha försöker hitta barnets mamma och upptäcker ett oroväckande händelseförlopp på ett USB-minne. När hennes vänner orsakar ytterligare förvirring hör hon av sig till sin förfrämligade syster Bobbi.
Medan Natasha och mrs Eaves är fast i Barbaras sommarsolståndsritual avslöjas barnets komplicerade ursprung, koppling till mrs Eaves och traumatiska väg till Natasha.
Natasha, Bobbi och mrs Eaves vill desperat bort från Jupiter House, men det plötsligt besatta barnets kaos och förstörelse stoppar dem. Senare får Bobbi det efterlängtade samtalet från soc.