Prevenge
En skräckkomedi om änkan Ruth som är sju månader in i sin graviditet. När fostret i magen talar om för Ruth att hon ska hämnas sin döde partner så lyder hon villigt, och en blodig turné tar sin början. Regi: Alice Lowe. I rollerna: Alice Lowe, Dan Renton Skinner, Jo Hartley, Tom Davis, Kate Dickie, Kayvan Novak m.fl.