The Orville Episode 2
S2, A2: När Ed och besättningen upptäcker att en planet håller på att förgöras av dess sol startar en kamp mot klockan för att rädda invånarna. Bortus kämpar mot ett kontroversiellt beroende som försätter hans äktenskap med Klyden i kris.