Black-ish Episode 2
S6, A2: När Rainbow och Dre inser att Junior har tagit dem för givet, bestämmer de sig för att det är dags att stänga plånboken för gott; Jack upptäcker att han har en mycket lukrativ talang, men Ruby vill använda den av alla fel anledningar.