Tell me You Love Me Episode 2
S1, A2: Jamie tvivlar fortfarande på Hugo. Carolyn är villig, men Palek tycks ha förlorat intresset. Dave och Katie grälar över huruvida Katies terapi ger någonting. May kontaktar en gammal bekant.