Episode 20 Fresh Off The Boat
S3, A20: När Louis och Jessica får reda på att Tiger Wood är halvt Thailändsk blir det inspirerade att göra Eddie och Evan till de nästa asiatiska golfproffsen. Jessica tror att en strikt och hård träningsregim är nyckeln till framgång.