S12, A22: Reid är fångad i en omöjlig situation och måste möta en gammal fiende. Under tiden ansluter Derek Morgan till gruppen och han har en ledtråd som kan hjälpa till att fånga den svårfångade rymlingen Mr Scratch, som har plågat teamet.