S4, A23: Cleveland och Donna har tröttnat på att köra barnen fram och tillbaka till deras fritidsaktiviteter, så de besluter sig för att få de andra familjemedlemmarna involverade. Men saker och ting går inte som planerat när Robert och Dee Dee bestämmer sig för att lära känna varandra bättre och det hela slutar med att de adopterar ett barn tillsammans. Under tiden tar Robert med sig Junior till "Y" och blir chockad när han får reda på att Junior har tagit en poledancing-klass.