S8, A24: När gänget förbereder sig att åka till Robin och Barneys bröllop, bjuder Ted in Lily för att titta på huset som han äntligen renoverat klart. Samtidigt förstör ett motbjudande par Robin och Barneys avkopplingskväll, och Marshall tar med bebisen på en sista minuten-resa till Minnesota för att träffa släkten.