S7, A3: BAU-teamet utreder ett massmord på ett internetsäkerhetsföretag i Virginia och misstänker att mördaren inte är en typisk seriemördare; Prentiss måste genomföra sin träning för att bli återcertifierad under Morgans hökblick.