The Orville Episode 3
S1, A3: När Bortus och Klydens avkomma visar sig vara en flicka diskuterar paret huruvida de borde låta utföra en vanlig men kontroversiell operation för att byta könet. Deras beslut skapar en hetsig debatt bland besättningen rörande ingreppets etiska aspekt.