S10, A3: Meredith och Derek vänjer sig vid att ha en nyfödd bebis; Arizona försöker lappa ihop sitt äktenskap; Alex och Jo kämpar med relationen; Owen har en konflikt om ekonomi med Jackson, och April väntar på sitt examensresultat.