S4, A3: Ruby blir lurad och Dre börjar misstänka att hon inte är så skärpt som hon brukade vara, speciellt med tanke på att det brukade vara hon som lurade andra. Zoeys vän Aaron kommer på besök och Diane blir blixtförälskad i honom.