Scandal Episode 3
S2, A3: En regeringsanställd chockerar Olivia när han avslöjar hur högt upp skandalen når; frågor om Quinns bakgrund skapar spänning, Cyrus försöker ha presidenten under kontroll; en gammal flamma till Olivia återvänder.