Första hunddejten Episode 4
S4, A4: Den amerikanska bulldoggen Buddy blir alldeles till sig när han träffar Manchesterparet Katie och James. Den tolvåriga terriern Tiddles, som hittades ensam på ett fält, får en makeover hos hundfrisören.