S4, A4: Michael, Lincoln och Sucre intar en polistillställning för att få tag i nästa datakort Skakad efter ännu ett dödsfall får Sara att falla tillbaka i en gammal vana. T-Bag väcker misstankar och springer in i några gamla "vänner" första dagen på jobbet.