S1, A4: Efter en förväxling på akutmottagningen ger Conrad dödsbesked till fel familj, han bestämmer sig för att ordna upp det. Under tiden har Nic kämpat för att hitta patientens journaler, som har varit under Lane's vård, Devon knyter band till en äldre patient och Mina är bänkad.