Trackers Episode 4
S1, A4: Lucas blir PBI:s huvudmisstänkte för mordet på Inkunzi, och fastän Janina anar att en regeringskonspiration är i görningen ber hon slutligen om CIA:s hjälp med att knäcka Osmans plan.