Trackers
Lemmers, Lourens och Fleas resa drabbas av oförutsedd turbulens. Inkunzi lyckas inte stoppa Osmans paket. Milla visar sig vara en värdefull tillgång för byrån trots sina problem hemmavid.
Lemmer, Inkunzi, Osman och PBI försöker alla spåra upp den svårfångade Flea. Janina överväger att ta hjälp av CIA. Millas efterforskningar för henne närmare Lucas.
Med Osman i koma tar Daoud befälet över diamantutväxlingen med Flea, samtidigt som Flea desperat vädjar till Lemmer om förstärkning.
Med Quinn vid rodret slår PBI till mot Osmans mannar, men befinner sig snart springandes i cirklar. Janina och Lemmer slår sig samman för att avslöja sanningen bakom diamant- och vapenutväxlingen.