Trackers Episode 6
S1, A6: Med Quinn vid rodret slår PBI till mot Osmans mannar, men befinner sig snart springandes i cirklar. Janina och Lemmer slår sig samman för att avslöja sanningen bakom diamant- och vapenutväxlingen.