Last Man Standing Episode 4
S3, A4: Nu när Kristin har blivit chef på restaurangen som ägs av den ambitiösa John Baker märker hon att hon jämför honom med sin pojkvän Ryan, som fortfarande strejkar från sitt jobb som lastbilschaufför. Mike och Eve försöker överraska varandra som en del av hennes träning i krypskytte och jakt.