S1, A5: Andrés vilda syster Anastasia dyker oväntat upp i Hammarvik. Samtidigt som nya ledtrådar tvingar Johanna att konfrontera Pernilla, försöker Carl övertyga henne att sälja huset, men hon vägrar.