S5, A5: CTU blir tvungna att inleda en undersökning av sina egna medarbetare. Ett gripande återseende mellan Jack och Audrey visar sig bli stelt. Den nationella terrorhotnivån höjs. Oväntade parter och dolda motiv kommer fram i ljuset. President Logan håller på att bryta ihop.