S1, A5: Sanningen om affären är ute. Christine och Mandy kallas in för att vittna i rätten mot Stephen Ward. Profumo har avgått och kämpar för att rädda sitt äktenskap samtidigt som han pressas i känsliga polisförhör om sin relation med Christine.