Scandal Episode 5
S1, A5: Olivia och hennes team hjälper till att försvara piloten som flög det passagerarplan som störtade varpå alla ombord dog; när Amanda Tanner försvinner måste Huck gå igenom sitt förflutna för att hitta henne; Fitz ber vicepresidenten om hjälp.