The Thaw Episode 5
S1, A5: Den mördade Magda Kosinska begravs. Förhöret av en intern på Goleniów genererar nya ledtrådar och väcker nya misstankar. Zawieja blir alltmer desperat och håller på att sugas upp helt i fallet.