The Thaw Episode 6
S1, A6: Åklagare Strzelecki tar över fallet. Zawieja ger inte upp, utan trotsar sin chefs order och fortsätter utreda fallet. Den mördade kvinnans barn är fortfarande försvunnet, och de nya ledtrådarna leder ingen vart.