Prison Break Episode 6
S3, A6: I följande dubbelavsnitt hittas en fånge mördad och Whistler blir huvudmisstänkt. Michael måste bevisa sin oskuld för at överleva.Michael kräver bevis från Susan att Sara lever och hotar med att avbryta flykten. Lincoln och Sofia övervakar vakternas morgonritualer. Mahone får ett erbjudande som kan vara hans biljett ut från Sona.