Black-ish Episode 6
S3, A6: Jack och Diane kommer hem med resultaten av sina karriärtester, och då måste Dre och Bow försöka hantera det faktum att Jack kan ha en framtid som arbetare. Samtidigt är Ruby övertygad om att Diane är besatt.