S6, A6: Halloween står runt hörnet och Johnsons är definitivt inte överens om familjeutklädseln; Johnsons är överens om att Jacks nya vän Raymond måste bort; Junior vill att Devantes första bus eller godis-upplevelse ska bli perfekt.