Star Wars: the Clone Wars Episode 8
S1, A8: Är Jar Jar Binks en jediriddare? Det tror separatisterna när den komiskt modige Gungan och C-3PO kämpar för att rädda Padmé Amidala från undergång i vicekungen Nute Gunrays händer.