S1, A9: Oväntade nyheter får Katie att gå nya vägar och Dave lämnas att sköta allt själv. Palek får allt svårare att hantera situationen, vilket förvirrar Carolyn. Jamie tänker vara ärlig med vad hon känner för Nick, något som får oväntade följder.