S1, A9: Jessica hoppar av sin utbildning eftersom hon fruktar att hon inte är tillräckligt bra för att konkurrera med Orlandos toppmäklare. Eddie frågar Louis om råd om hur han ska vinna Nicoles hjärta, men sätter sin egen prägel på sin fars förslag.