S7, A9: När en skulptör i New York blir brutalt mördad misstänker Holmes och Watson att en seriemördare som länge varit spårlöst försvunnen nu återuppstått. Samtidigt anar Watson att Holmes döljer något för henne som rör Odin Reichenbach.