S2, A9: Devons tvivel om förhållandet ökar när vänner och familj samlas för hans stora bröllopsdag. När Chastains ledande medicintekniska företag Quovadis fortsatt skördar framgångar, gör Julian en upptäckt som gör att hon ifrågasätter sitt engagemang.