Rihanna/Hugh Jackman/Eric Dill
S7, A8: Rihanna tas på bar gärning när hon anklagas för att ha stulit pengar från ett par unga gatuartister. Hugh Jackman blir bränd när han förklaras ansvarig för att ha bränt ner Brett Ratners vackra hem. Eric Dill blir utslagen efter en bowlingmatch.