S1, A4: En förvånansvärt vulgär båtmässa blir för mycket för vissa och Sigrid anser att hon måste konfiskera en störande docka. En komiker utsätts för plagiat och det hörs en suck av lättnad när en stark tävlande tvingas avsluta tävlingen.