Ett svart jokerkort hotar att gå snett medan ett annat gör ett recept på pasta bolognese till en oväntad komedimardröm. Två komiker möts i en överraskande musikalisk strid. Ett vitt jokerkort ger de tävlande en självförsvarskurs som knappast är ett bra försvar mot skratt. En överraskningsgäst gör allt värre.