Weeds Ett taktlöst uppvaknande
S1, A5: Shane har problem i skolan. Celia försöker bli av med sin cancer och ger bort alla sina ägodelar. Nancy upplever sin första skjutning och betalar borgen för sin svåger som hamnar i fängelse.