I rollerna Eva Longoria, Bobby Brown, Jenni Farley
S2, A8: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Eva Longoria, Bobby Brown och JWoww att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.