Malcolm in the Middle Evacuation
S2, A24: Hal slarvar och råkar orsaka ett giftutsläpp som tvingar hela grannskapet att evakuera. Malcolm har fortfarande utegångsförbud trots att familjen befinner sig i ett skyddsrum. Francis går på dejt med en nördig 12-åring.